ترمومتر تماسی TESTO-925

ترمومتر تماسی TESTO-925

ترمومتر تماسی تستو مدل Testo 925 ابزار اندازه‌گیری است که برای برنامه‌های کاربردی در زمینه تهویه مطبوع مناسب است. ترمومتر تماسی مدل ۹۲۵ که قادر به اندازه‌گیری دما به‌صورت نفوذی بوده میزان داده‌ها را از طریق رادیو انتقال داد، یعنی این دستگاه به‌صورت بی‌سیم داده‌ها را به مرکز انتقال می‌دهد.
دماسنج تماسی تستو ۹۲۵ یک دماسنج ترموکوپل دار نوع K است که قابلیت اتصال دو نوع ترموکوپل با پراب و به‌صورت بی سیم را دارا است و امکان نمایش هم‌زمان دما را بر روی صفحه نمایشگر دارا است. با داشتن هشدار صوتی و قابل تنظیم آن را به یک دستگاه مناسب برای واحد QC تبدیل کرده است. دماسنج ترموکوپلی تستو TESTO 925 قابلیت نمایش حداقل و حداکثر مقادیر اندازه‌گیری شده را دارا است و می‌توان با نصب یک پرینتر به‌صورت جانبی، مقادیر اندازه‌گیری شده را تاریخ و ساعت پرینت گرفت. دارای DATA HOLD نیز جهت ثابت کردن مقادیر اندازه‌گیری شده بر روی صفحه نمایشگر را نیز داراست. صفحه نمایشگر بزرگی دارد و با داشتن نور پس‌زمینه به راحتی می‌توان دستگاه را در مناطق کم نور و تاریک استفاده کرد. دماسنج ترموکوپلی، حرارت‌سنج با قابلیت اتصال پراب جانبی، ترمومتر ترموکوپلی و … از دیگر نامه‌ای تستو TESTO 925 است.
دماسنج تماسی تستو مدل TESTO 925 جهت اندازه‌گیری دمای مواد مختلف به کار می‌رود. شما با استفاده از این دماسنج تماسی می‌توانید دمای مواد مختلف را در رنج -۵۰ تا ۱۰۰۰ درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری و به‌صورت رادیویی مخابره نماید. قابلیت انتقال رادیویی که در این دستگاه افزوده شده است باعث می‌شود تا شما بتوانید اطلاعات و داده‌های اندازه‌گیری شده توسط دماسنج تستو ۹۲۵ را به یک مرکز دیگر منتقل کنید. ترمومتر تستو مدل TESTO 925 یک ترمومتر حرفه‌ای جهت اندازه‌گیری دما محیط، مایعات و… است. این ترمومتر قابلیت پشتیبانی از طیف وسیعی از پراب ها جهت اندازه‌گیری دما محیط، سطح، مایعات و… را دارد.

• قابلیت اتصال انواع پراب ها ازجمله پراب های بی‌سیم
• محدوده اندازه‌گیری دما از -۵۰ تا ۱۰۰۰ درجه سانتی‌گراد
• پاسخ‌دهی سریع و دقیق قابل استفاده برای اندازه‌گیری دمای محیط، سطوح اجسام و نفوذی
• قابلیت تنظیم هشدار صوتی برای دمای مورد نظر
• دارای قاب محافظ Top Safe برای محافظت کامل در برابر آب و ضربه
• قابلیت نمایش مداوم مقادیر min و max
• دارای نمایشگر بزرگ و دارای نور پس‌زمینه
• دارای بدنه محکم از جنس ABS